Kategorie      
Novinky
DK Sprej 200ml, SET

Stále pro Vás vymýšlím něco nového..   Nyní přináším na česky trh další NOVINKU!   DK Spreje o obsahu 200ml v opravárenském setu na všechny automobilové značky světa.   Nákup ZDE  

více
Opravná tužka na laky automobilů

Jednoduchý a rychlý pomocník při menších poškozeních všech autolaků (metalické, perleťové a dvouvrstvé autolaky). NENÍ ZAPOTŘEBÍ VRCHNÍ BEZBARVÝ LAK OPRAVNÁ TUŽKA NA AUTO V BARVĚ VAŠEHO VOZU .... Nákup ZDE (opravná tužka...

více
SPEKTROFOTOMETR VISION - měření odstínů barev

  Spektrofotometr Vision - je přístroj nové generace a nabízí špičkové možnosti pro nalezení správného odstínu díky schopnosti identifikovat a vyhledat tisíce barevných receptur přímo na Vašem vozidle, i když není znám...

více

Obchodní podmínky

Úvod KontaktObchodní podmínky

Obchodní podmínky:

Před prvním nákupem se prosím seznamte s Obchodními podmínkami a "Doplňujícími informacemi k obchodním podmínkám. Podáním objednávky potvrzujete souhlas se všemi těmito podmínkami.

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)

 

Ceny uvedené v našem internetovém obchodu (v e-shopu) jsou platné pouze při objednávce zadané do našeho internetového systému a nevztahují se na kamenný obchod !!!


V případě, že nemůžete nalézt nějakou položku, objednejte si ji nebo se dotažte na její dostupnost prostřednictvím emailové komunikace.


 


SLEDUJTE PROSÍM EMAILOVOU KOMUNIKACI MEZI NAŠÍM INTERNETOVÝM OBCHODEM A VÁMI S INFORMACEMI O PŘIJETÍ OBJEDNÁVKY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY NA VAŠI DORUČOVACÍ ADRESU (POPŘÍPADĚ UPOZORNĚNÍ NA NEVYZVEDNUTOU ZÁSILKU)


Základní údaje
Provozovatel obchodu: David Kučera
Sídlo firmy:
Fingerova 2185/1
158 00  Praha 5 - Stodůlky
IČO: 47145111
DIČ: CZ7401201126
prodejna/provozovna/výdej e-shop:
Podbělohorská 481/71
150 00  Praha 5
Telefonní kontakt: +420 775 984 964
e-mail: dk(at)d-k.cz


1. Všeobecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.d-k.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník v postavení spotřebitele). Provozovatelem internetového obchodu je firma David Kučera, se sídlem Fingerova 2185/1, 158 00 Praha 5 – Stodůlky, , IČO: 47145111. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek.


2. Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva – je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel.
Dodavatel/prodávající – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu zboží nebo poskytuje služby.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který je podnikatelem.
Kupující – spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Kupující – podnikatel je kupující, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání v souladu s § 420 Občanského zákoníku. Pro úpravu vztahů mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem se nepoužijí zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě s výjimkou ustanovení § 2160, které se výslovně uplatní pro vztah mezi prodávajícím a kupujícím  - podnikatelem.
Kupní smlouva – Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření kupní smlouvy nedochází odesláním objednávky kupujícím prodávajícímu. Kupní smlouva vzniká okamžikem potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Uzavření kupní smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno. Prodávající dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3) občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy. Po dokončení objednávky bude kupujícímu zasláno e-mailové potvrzení této objednávky. Za okamžik uzavření kupní smlouvy se považuje okamžik potvrzení objednávky prodávajícím.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována pouze za účelem jejího úspěšného splnění, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.
Dle novely zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty nelze od 1. 1. 2013 měnit údaje v již vystaveném daňovém dokladu (faktura/paragon). Údaje v daňovém dokladu (faktura/paragon) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník zboží ještě nepřijal a nezaplatil.


3. Cenové podmínky - cena na kartě zboží, platba za zboží
Ceny jsou smluvní a jsou platné pro danou objednávku v okamžiku jejího vložení do systému (změna cen ze stran dodavatele nebo výrobce vyhrazena - při změně ceny je zákazník předem informován a je vyžádán souhlas s aktuální cenou, nežli je zboží odesláno). Ceny v přehledech a nabídkách neobsahují poštovné, balné, dopravné, doběrečné (pevné ceny nelze uvést z důvodu pohybu cen ropy a změny cen od dopravců. Vyjma poštovného, balného, doběrečného a dopravného není k cenám připočítáván žádný další poplatek. V případě, že cena zboží je jednoznačně zadána špatně, nebo špatně přenesena ze systému, bude zákazník kontaktován před odesláním zboží.

 

V košíku lze zvolit způsob platby: Hotovost - platba na prodejně v hotovosti

                                                Dobírka - platba při převzetí zboží

                                                Převod na účet - platba předem (zákazník obdrží fa. na email a zboží bude odesláno po

                                                připsání platby na účet)

 

U následujícího sortimentu a lokalit České republiky požadujeme platbu "Převod na účet":

                                                                   BARVY A LAKY (kompletní nabídka), brusivo KOVAX, 3M,

                                                                   DK SPREJE (všechny značky MOTOCYKLŮ, NÁKLADNÍCH VOZŮ,

                                                                   odstíny RAL, spreje s tužidlem pod označením HS1 a HS2, spreje 3CT),

                                                                   AUTOLAKY - míchaná barva do stříkací pistole (osobní

                                                                   nákladní vozy, odstíny RAL), DK Opravné tužky 3CT.                    

                                                                   STŘÍKACÍ PISTOLE, NÁŘADÍ, VYBAVENÍ, FILTRY LAKOVA-

                                                                   CÍCH KABIN, DINITROL, zákazníci z Ústí nad Labem.

                                                                   Objednávky nad 2000,- bez DPH Kč.

 

 

 

4. EET
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin“

Elektronická evidence tržeb se týká těchto plateb:

    hotovost,
    bezhotovostní příkaz (platba kartou a přes platební bránu),
    dobírka (přepravce vystavuje prodejci poštovní poukázku)

Elektronická evidence tržeb se netýká těchto plateb:

dobírka (pokud přepravce posílá prodejci peníze z dobírky na účet)   
převod z účtu na účet


5. Dostupnost zboží

Na každé kartě zboží je uvedena dostupnost zboží, např.:


Skladem - rozumí se, zboží je skladem na prodejně nebo lze specifický sortiment např. DK Spreje a DK Opravné tužky

               vyrobit na počkání.

 

Do 7dnů - (a podobně) rozumí se, zboží bude naskladněno na náš sklad nejpozději do 7dne od objednání zákazníkem

              (jedná se o pracovní dny) a až poté bude zboží připraveno k vyzvednutí nebo odeslání k zákazníkovi!

 

Zákazník je vždy informován prostřednictvím emailu o možnosti vyzvednutí zboží nebo termínu odeslání. Pokud dojde k vyprodání skladových zásob, i když je v momentě objednání uvedeno na kartě zboží "SKLADEM" (aktualizace e-shopu probíhá 1x denně), tak je zákazník informován o této skutečnosti prostřednictvím emailu, sms nebo telefonicky.


6. Dodání zboží
Objednané zboží doručujeme dle velikosti a váhy prostřednictvím České pošty a.s., PPL CZ s.r.o. a Zásilkovna s.r.o.. Dodávky předmětu plnění budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu, obvykle 2 - 14 pracovních dnů. Ve výjimečných případech nebo pokud není zboží skladem, může být dodací lhůta i delší, o čemž bude kupující bezodkladně po zjištění této skutečnosti vyrozuměn. Místo dodání je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na uvedenou adresu nebo osobního vyzvednutí.
Součástí dodávky není instalace předmětu plnění. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím standardně obsahuje daňový doklad (fakturu/paragon) a případně návod na používání výrobku, záruční list a to u nářadí: např. brusky, leštičky, vysavače apod., který zajistí výrobce či dovozce daného výrobku v českém jazyce. Při převzetí zboží od přepravní služby resp. pošty si vždy pečlivě zkontrolujte neporušenost přepravního obalu. V případě, že obal je poškozen uveďte tuto informaci do předávacího protokolu přepravní služby, pošty. Prodávající je povinen obstarat objednané zboží v dohodnuté lhůtě. Nestane-li se tak, kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit.
Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Ceny dopravy jsou uváděny včetně DPH. Náklady na dopravu zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu.

Doporučujeme všem zákazníkům pečlivě překontrolovat, zda není poškozen obal zboží při převzetí od přepravce. Pokud se stane, že je obal poškozen, přesvědčte se, zda není poškozeno zboží, případně zda je kompletní. V případě poškození, nebo nekompletnosti zboží trvejte na sepsání protokolu o poškození. Později nelze transportní škody uplatňovat.


Způsoby dodání/doprava:

Cena za dopravu (Česká pošta a.s. od 1.3.2019 !!!) se vypočítává podle rozměrů zásilky, resp. z její nejdelší části. Proto jsou ceny za dopravu u České pošty na stránkách www.d-k.cz internetového prodeje pouze orientační a cena se může změnit na základě velikosti velikosti zásilky/balíku. O celkové dobírkové ceně je zákazníky vždy informován před odesláním objednávky.


Cena za dopravu (PPL, DHL, Zásilkovna s.r.o.) se vypočítává z celkové hmotnosti odesílaného zboží (obal zboží, krabice, výplně apod.). Celková cena za dopravu s cenou za zakoupené zboží je vždy zobrazena na konci objednávky v nákupním košíku nebo zaslána před odesláním zboží na uvedený e-mail.

Zákazník vždy musí vybrat takový způsob dopravy, u které je uvedena cena za dopravu při zasílání zboží na dobírku !!!


Přepravní podmínky/Dopravci:

Česká pošta - odesíláme zboží o celkové hmotnosti 0,1 - 20kg
Doba dodání : Balík do ruky 1-2 pracovní dny    -  Doporučený balíček - 2-4 pracovní dny

                    

(nezodpovídáme za přesný termín dodání. Za termín dodání je vždy zodpovědný dopravce)
(cena může být upravena na základě nestandardního rozměru, vyšší váhy a apod. , v tomto případě je zákazník vždy informován před odesláním zboží buď telefonicky, sms nebo e-mailem).


PPL - odesíláme zboží o celkové hmotnosti 0,1 - 30kg a rozměrech 100 x 50 x 50 cm
Doba dodání : 1-3 pracovní dny

 

Překročí-li zákazník stanovený limit objednávky nad 30kg, tak se cena za dopravu nezobrazí v nákupním košíku. V tomto případě je zákazníkovi zaslán email o ceně za dopravu za objednané zboží. Po jejím odsouhlasení je zásilka zpracována.

 

(nezodpovídáme za přesný termín dodání. Za termín dodání je vždy zodpovědný dopravce).

 

 

DHL - Atypická přeprava zboží

PALETOVÁ PŘEPRAVA - pro zásilky přesahující délku jedné strany 100 cm


ceny jsou zpracovávány vždy individuálně dle rozměrů objednaného a zabaleného zboží, připraveného k přepravě.

 

Zásilkovna CZE - odesíláme zboží o celkové hmotnosti 0,1 - 5kg

Doba dodání : 1-4 pracovní dny

Zásilkovna  SVK - odesíláme zboží o celkové hmotnosti 0,1 - 5kg

Doba dodání : 2-6 pracovní dny


(nezodpovídáme za přesný termín dodání. Za termín dodání je vždy zodpovědný dopravce)

Maximální rozměry jedné strany zásilky: 60cm

Max. součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120cm (např. zásilka o rozměrech 50x40x30cm)

 

Zákazníci mohou být informováni e-mailem a SMS ze strany Zásilkovny.cz o doručení objednávky.

Na výdejních místech nelze uplatňovat reklamace ze strany adresátů zásilek.

 

DK  - rozvoz zboží jen nad 50kg a více ( doba dodání se pohybuje od 1-2dnů max. )
zboží od 50 kg - 60 kg  ( do vzdálenosti 125km ) =   800,- Kč
zboží od 61 kg - 70 kg  ( do vzdálenosti 125km ) =   900,- Kč
zboží od 71 kg - 80 kg  ( do vzdálenosti 125km ) = 1000,- Kč
( za každý další ujetý kilometr je příplatek 5,- Kč + DPH 21% )


!!!! Doba dodání u výše zmíněných dopravců se může změnit při nepřízni počasí  !!!!  

Doporučujeme všem zákazníkům pečlivě překontrolovat zda není poškozen obal zboží při převzetí od přepravce. Pokud se stane, že je obal poškozen, přesvědčte se, zda není poškozeno zboží, případně zda je kompletní. V případě poškození, nebo nekompletnosti zboží trvejte na sepsání protokolu o poškození. Později nelze transportní škody uplatňovat.       


Osobní odběr/Výdej E-SHOP:
Prodejna/provozovna : David Kučera, Podbělohorská 481/71, 150 00 Praha 5

 

 


7. Nákup a registrace v E-shopu od 1.1.2017
Nákup v internetovém obchodě www.d-k.cz lze provést s registrací nebo bez registrace (vyplněním údajů v "košíku" před ukončením, odsouhlasením "obchodních podmínek" a "podmínek ochrany osobních údajů" a odesláním objednávky do systému nebo registrací v internetovém obchodě. Registrace je velmi krátká a jednoduchá a probíhá pouze jednou pro každého zákazníka. Při příští návštěvě zadáte pouze své přihlašovací jméno a heslo.

Registrací zákazník přijímá a stvrzuje, že byl informován a srozuměn s obchodními podmínkami dané pronákup v e-shopu firmy David KUČERA.


8 .Zákaznický účet

Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.

Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.

Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.


9. Platební podmínky
V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není na skladě, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. Je-li platná cena totožná nebo nižší než na písemné nebo e-mailové objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za sjednanou cenu dle platně uzavřené smlouvy. Pokud bude cena měněna, zákazník potvrdí, že změnu bere na vědomí a souhlasí s ní, a to stejným způsobem, jakým byl o této změně vyrozuměn.
Platební podmínka - základním způsobem provedení platby je platba v hotovosti při předání předmětu plnění, případně též možnost využití dalších způsobů plateb, které jsou uvedeny níže "Způsoby plateb". V případě, že zákazník zvolí platbu předem, prodávající vyčká s odesláním zboží až do splnění povinnosti zákazníka provést platbu. Provedením platby se rozumí připsání celé částky dle smlouvy na účet prodávajícího. Lze se též dohodnout na zálohové platbě za zboží, a to až do výše 100 % hodnoty objednávky. Prodávající je v tomto případě oprávněn požadovat před odesláním zboží zálohovou platbu v dohodnuté výši. V případě, že je záloha požadována, je vystaven doklad "Zálohová faktura - daňový doklad". Po dodání zboží je na daňovém dokladu hodnota zálohy odečtena.
Všechny ceny jsou konečné, uváděny včetně DPH a příspěvků na likvidaci historického elektroodpadu, resp. dalších poplatků, které je spotřebitel povinen za zboží zaplatit. Spotřebitel má možnost před provedením objednávky seznámit se skutečností po jakou dobu zůstává cena v platnosti a to prostřednictvím e-mailu zaslaným na adresu dk(at)d-k.cz, případně telefonicky na tel. 775 984 964.
Veškeré zboží je dodáváno s daňovým dokladem (rozumí se faktura/paragon). Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany dodavatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.
Veškeré změny a změny cen na internetovém obchodě jsou vyhrazeny. Nabídka zboží vystaveného na www.d-k.cz (včetně akčního zboží, výprodeje a letákových akcí) platí do vyprodání zásob či ztráty schopnosti prodávajícího plnit, přičemž počet akčních kusů je v nabídce vždy uveden, případně po určenou dobu. Cena je platná v době objednání.

V případě neodebrání zboží, nezrušení objednávky před expedicí, nevyzvednutí od přepravců (ČP, PPL, Zásilkovna.cz), bez uvedení důvodu, může si provozovatel David Kučera nárokovat náhradu nákladů spojených s vyřízením objednávky ( úhrada za poštovné ČP, balné, dopravné PPL a Zásilkovna.cz, příplatky za palivo nebo mýtné PPL).

Výňatek z internetu:
Ivana Picková, tisková mluvčí Sdružení obrany spotřebitelů České republiky však upozorňuje na omyl, kterého se někteří zákazníci mohou z neznalosti dopustit typicky při odběru zboží právě pomocí dobírky. "Pokud si spotřebitel zboží objedná a pak si je nevyzvedne, jde o porušení smlouvy a podnikatel má plné právo na něm následně vymáhat náhradu škody," upozorňuje Picková s tím, že si takto provozovatel internetového obchodu může účtovat náklady na dopravu, balné a případné prokazatelné administrativní úhrady.


Způsoby plateb:
* platba v hotovosti při převzetí zboží na prodejně/provozovně
* platba dobírkou

* převodem na účet - platba předem (po vystavení platebního dokladu (faktury) a zaslání na email kupujícího, kupující uhradí částku na účet prodávájícího. Po připsání platby na účet bude kupující vyzván k odběru objednaného zboží.


Na základě volby kupujícího prodávající dodá zboží na místo a způsobem, který kupující určí v objednávce. Kupující je povinen si takto dodané zboží převzít, v opačném případě bude zboží na jeho náklady uskladněno a po domluvě také již na jeho náklady znovu odesláno.
Storno objednávky ze strany kupujícího – kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Na infolince 775 984 964 a nebo mailem dk(at)d-k.cz.
Prodávající potvrzuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, na něž se vztahuje zák. č. 22/1997 Sb. ve smyslu nařízení vlády č. 173/1997, 179/2001, 17/2003 a 616/2006, jsou v souladu s těmito nařízeními. Prodávající prohlašuje, že výrobky jím dovezené nebo distribuované, které přicházejí do styku s potravinami, vyhovují zákonu č. 258/2000 Sb., a vyhláškám MZ ČR 38/2001 Sb., a 186/2003 Sb, a dále pak Nařízení Evropského parlamentu a Rady ES 1935/2004. U zboží spadajícího do působnosti novely zákona o odpadech č. 185/2001 Sb., je součástí celkové fakturované ceny recyklační poplatek. U zboží, kde není recyklační poplatek uveden a vyčíslen odděleně, je již součástí nákupní ceny.


10. Doplňující informace k obchodním podmínkám pro nákup v internetovém obchodě
Ceny zde uvedené jsou platné pouze při objednávce v našem e-shopu a nevztahují se na kamenný obchod !!! 

 

Fotografie uvedené u zboží mohou mít ilustrační charakter. Vzhled zboží se může změnit na základě změny etikety od výrobce a apod. !!!  

 

Doporučujeme vždy aktualizovat svůj IE prohlížeč klávesou F5 (bez této aktualizace se Vám mohou objevovat výrobky, které jsme z našeho sortimentu vyřadili, staré stavy na skladě nebo staré ceny u zboží, apod.) !!!!  

 

Objednávky vytvořené prostřednictvím e-shopu zasíláme pouze v rámci ČR. Mimo území ČR v současné době zboží nezasíláme !!!


UPOZORNĚNÍ PŘI NÁKUPU SPREJU V BARVĚ VOZU/MOTOCYKLU : Odstíny barev prodávané ve sprejích na automobily, nákladní auta, motocykly v e-shopu jsou vždy tzv. základní odstíny dané barvy/čísla odstínu uváděné výrobcem na štítku. Nemusí se tedy jednat o stejný odstín (odchylky způsobené výrobcem, opravou nebo stářím vozu), který je na daném automobilu, nákladním autě, motorce, apod., i když je uveden pod daným kódem. Přesný odstín lze zjistit pouze při přistavení vozu/dílu na naší prodejně. Zákazník je s tímto srozuměn a není tudíž možno uplatnit jakoukoli reklamaci v případě, že zakoupená barva ve spreji nebude korespondovat s barvou na automobilu, nákladním autě, motorce, apod..

Cena spreje uvedená v internetovém obchodě se vztahuje pouze na základní odstín dané barvy při koupi v e-shopu. Cena spreje v případě vyhledání přesného odstínu na naší prodejně je jiná než cena uvedená v internetovém obchodě !!!

Veškeré barvy 3CT/třívrstvé nebo barvy na motocykly jsou speciální odstíny, které se vyrábějí na zakázku a nelze u nich poskytnout možnost vrácení zboží nebo po zaplacení předem na účet odstoupit od kupní smlouvy do 14dnů.

 

 


Právo odstoupení od smlouvy

11. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího, který je spotřebitelem
V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
* Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
* Odešlete prosím mailem na dk(at)d-k.cz a následně přibalte ke zboží.
* Zboží doručte zpět na vlastní náklady na prodejnu/provozovnu  David Kučera, Podbělohorská 481/71, 150 00 Praha 5, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
* Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
* Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, nebo dle dohody složenkou nebo převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
* Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. Prodávající je oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
* Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.
* Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
* Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.


Spotřebitel nemůže odstoupit od smluv
Kupující není dále oprávněn odstoupit od uzavřené smlouvy ve smyslu ust. § 1837 občanského zákoníku:
* o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
* o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
* o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
* o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
* o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů
* o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
* o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
* o dodávce novin, periodik nebo časopisů
* o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby
* o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy


12. Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží, resp. není možné dodat prodávajícímu zboží od dodavatele prodávajícího za původně udávanou cenu, dále také v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá).
Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř; o jednu cifru nižší cena (např. při udávání ceny „vypadne“ jedna číslice); zjevně nízká cena zboží (např. o 50 % nižší cena, než je pro tento druh a typ zboží obvyklé, aniž by u zboží bylo uvedeno, že se jedná o výprodej či o jinou slevovou akci); a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd., nebo v případě zjevně mylné chyby v informaci podané operátorem zákaznického centra.
V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.
Výše uvedená ustanovení se analogicky použijí i pro zrušení (stornování) objednávky.


13. Práva z vadného plnění a záruka
Kupující je před prvním použitím povinen prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním věc poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti prodávajícího za vady. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet převzetím věci kupujícím.
Kupující je v souladu s § 2104 povinen zboží podle možnosti prohlédnout co nejdříve po jeho převzetí a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Není-li kupující spotřebitel, a je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Na žádost spotřebitele je prodávající povinen vystavit potvrzení v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.


14. Doba pro uplatnění práv z vadného plnění
Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného plnění v délce trvání 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě, na jeho obalu či reklamě stanovena delší. Pokud je tímto způsobem poskytována záruka delší než 24 měsíců, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě či zvláštními obchodními podmínkami, a není-li tak určeno, uplatní se na vzniklé vady po uplynutí doby 24 měsíců po převzetí zboží ustanovení Občanského zákoníku o záruce za jakost. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním.
Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:
Právo na bezplatnou opravu zboží
Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti, přičemž je toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží nebo jeho součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady. Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově neekonomické řešení. Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti má spotřebitel rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem zboží nelze pro opakovaný výskyt vady (po opravě – tj. vyskytne-li se stejná vada se stejnými projevy celkem 3x a taková vada byla alespoň dvakrát opravena) nebo pro větší počet vad řádně užívat.
Právo na odstoupení od smlouvy - lze využít tehdy, není-li možné věc opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho součásti (jsou-li splněny podmínky tohoto práva). Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat.
Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže.
Záruční doba a práva z ní vyplývající pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli, se uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či výrobce. Není-li tak stanoveno dovozcem či výrobcem, uplatní se práva vyplývající ze záruky za jakost dle § 2113 a násl. Občanského zákoníku.


15. Reklamace (Práva z vadného plnění)
O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím písemně nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení, které zašle na e-mail spotřebitele o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
V případě vady věci tedy může kupující uplatnit právo na opravu u autorizovaných středisek určených provádět záruční opravy, popřípadě zaslat na naše reklamační oddělení: David Kučera, Podbělohorská 481/71, 150 00 Praha 5.
Kupující je povinen oznámit prodávajícímu vadu zboží bez zbytečného odkladu poté, co se projeví.
Seznam servisních středisek najdete v záručním listu nebo na samostatné příloze u záručního listu.
Reklamace zboží - se v případě, že kupujícím je spotřebitel, řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele.
Pokud budete mít dotaz ohledně stavu Vaší reklamace, obraťte se na tel: 775 984 964 nebo zašlete dotaz na email: dk(at)d-k.cz .
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení.

 

16. Nevyzvednutá zásilka


Co se stane, když si nevyzvednete zboží zaslané na dobírku


Plánujete, že si objednáte zboží na dobírku s tím, že si to ještě necháte projít hlavou a když se rozhodnete, že ho vlastně nechcete, tak si jej jednoduše nevyzvednete?


V TOM PŘÍPADĚ DÁVEJTE DOBRÝ POZOR!


Nejdříve si řekneme, co si o tom myslí zákon:

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."


Nepřevzetím zásilky byste výše zmíněný zákon porušil/a!

Od našeho e-shopu a v některých případech i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout. Nehledě na to, že Vám v emailu potvrzujícím odeslání zboží, případně poskytneme odkaz na přímé sledování pohybu zásilky (v tomto případě, tak budete vědět o každém pohybu zásilky).

 

Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a

Nyní jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:


1. O objednávku máte zájem:

Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převod, platba kartou či jiná online platba). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku.

2. O objednávku nemáte zájem:

Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky - a to ani do doby expedice naším obchodem a ani následně do doby nejzazšího vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.

Proto Vás požádáme, abyste provedl/a platbu kompenzace s poskytnutými platebními údaji v co nejbližší době - vyhnete se tak komplikacím.

Pokud si budete přát tuto platbu provést jiným způsobem (složenkou), stačí nás kontaktovat.

Pokud nezaplatíte kompenzaci nebo si nenecháte zboží zaslat znovu, nastane následující:

Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.

Jelikož jste porušil/a platnou smlouvu, lze toto řešit následujícími třemi způsoby:
1. Postoupení pohledávky naší agentuře specializující se na vymáhání pohledávek od dlužníků.
2. Soudní cestou.
3. Zaplacení našemu obchodu kompenzaci poštovného.

Body 1 i 2 jsou sice zdlouhavé, pro Vás finančně velmi nevýhodné, ale pro nás velmi efektivní. (Nebyl/a byste první ani poslední.)

Bod 3 je pro Vás cesta nejpřijatelnější a nejlevnější.

Po tom, co se nám nevyzvednuté zboží vrátí, Vám zašleme email, rekapitulující všechny body uvedené v tomto článku. V té chvíli proti Vám nebude zahájeno žádné řízení pro vymáhání pohledávky. Pevně věříme ve Vaši čestnost a zodpovědnost a to, že kompenzaci poštovného uhradíte.

Věříme, že máte plné právo vědět, jaké důsledky může mít neplnění uzavřené smlouvy, byť je to smlouva kupní, uzavřená s internetovým obchodem.

Pokud si myslíte, že se Vás "pouze snažíme zastrašit" nebo "že když jste si dobírku nevyzvedl/a už hodněkrát a nikdo s tím neměl problém", vězte že tomu tak není.

Například dTest (český spotřebitelský měsíčník, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, a zároveň také poskytuje poradenství a rady v oblasti práva spotřebitelů a práv prodejců, informuje o nových zákonech, varuje před nekalými praktikami prodávajících a klamavou reklamou, poskytuje rady při reklamacích apod.) říká toto:

„Tím, že zákazník odmítne balík převzít, nezačíná automaticky plynout lhůta pro odstoupení od smlouvy,“ vysvětluje vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. "Zákazník tedy bude muset zaplatit. Má ale ještě stále možnost od smlouvy odstoupit. Smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného však bude muset zaplatit v každém případě, tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.“

My po Vás žádnou pokutu ani úroky z prodlení požadovat nebudeme. Pouze kompenzaci poštovného.

 

Jen pro zajímavost:

Uvědomte si, že nevyzvednutím zásilky byste nám navíc zvýšili náklady tím, že zásilku musíme rozbalit, zboží pečlivě zkontrolovat, znovu nepoužitelné obalové materiály musíme zlikvidovat, zajistit zpětnou logistiku zboží do skladů a plno jiné práce.

Takovéto náklady stojí giganty mezi českými internetovými obchody neuvěřitelné miliony korun měsíčně - a malé internetové obchody (nebo začínající obchody) to často i zlikviduje.

Že jste to nevěděli? Většina lidí to neví. Ale pro příště, prosíme, přemýšlejte nad tím, až jaké dopady takovéto Vaše jednání může mít.

Proto Vás žádáme, ať zodpovědně dostojíte Vašim závazkům a zboží si vyzvednete - nebo pokud ne, provedete platbu za kompenzaci poštovného.

Náš obchod svou část kupní smlouvy dodržel - Vy byste ji nevyzvednutím zboží porušil/a.
Proto není žádný důvod, aby z Vašich chyb byl tratný náš obchod.

 

Věříme, že jsme Vám danou problematiku dostatečně vysvětlili.

Pokud stále něčemu nerozumíte nebo potřebujete poradit či pomoci s provedením platby, neváhejte nás kontaktovat.

Předem děkuji za Vaši férovost.



17. Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.


 

Tyto veškeré podmínky nabývají platnosti dne 25.Června 2019

 

 

Copyright 2018 - 2024 © David Kučera - DK